torsdag 28 april 2011

surdegshotell i sthlm sjukt kul.

fick höra på radion att det har öppnat ett surdegshotell för dina surdegar. sjukt rolig idée. man lämnar in sin surdeg under semestern, så tar bagaren hand om surdegen matar den och friskar upp din surdeg.
du betalar en peng för att de tar hand om din surdeg.
ska också börja med det men istället så slänger jag allas surdeg och tillsätter min egen samma dag de kommer och hämtar så kallat deras surdegar. så jag ska göra för att tjäna snabba pengar. så ni som vill lämna in era surdegar nu till sommaren så kom in till bröderiet och lämna de där. lovar ska ta väl hand om era surdegar. mata de med kärlek. iaf min gör jag det.

idag var fina martin på besök på jobbet. himlans fin kille det där.
nu dax för att sova ska befinna mig på jobbet 23.01. man måste då in tala sig själv det är roligt att baka gå upp nu för fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar