måndag 6 juni 2011

Johan Borgskog

Johan min lille bror är som den där tjejen man gjorde slut med, som man igentligen inte viste varför man gjorde det. Man blev irriterad och tyckte att hon inte brydde sig om något. Man fick ge allt och undrade om man skulle få något tillbaka? Man tyckte att det bara var jag som brydde mig.
Sen när det har gått några veckor så undrar man varför gjorde jag slut med dig.?
Vi hade ju det ganska bra ihop, vi va dåliga på att prata visa uppskattning för varandra det var vell vårat största problem i vårat förhållande. Visa respekt för varandra, berömma varandra när vi gjort bra ifrån oss.
Nu så här i efterhand kan jag förstå att du inte vill vara med mig.
Jag tycker du är grym och du är det bästa för du vet mina brister och jag dina. Och sen kunna lyfta varandra och peppa varandra. I krigens hetta så inser man inte hur bra det va igentligen.
Saknar dig här brorsan! Du är fan bra du fast du inte vill ha tillbaka mig!
Hitta ny kärlek och bli en stor och stark pojk utan mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar