söndag 20 februari 2011

Lördags häng i malmö

la ut lite bilder idag på när jag var uppe i rättvik/tällberg för några veckor sedan och gjorde en bröllopstårta. det är sjukt kul att åka iväg ibland och göra lite små jobba under några dagar.  de ville inte ha någon så kallad klassisk tårta, så jag spårade ut lite kanske.?

så har nya numret kommit ut med tidningen baka, sjukt trevligt repotage om vårat café och bageri.

Vi hängde lite i malmö igår och idag. tänkte att vi skulle gå och äta i baren på Bastard i malmö, men tyvärr gick det inte. tok fullt var det. verkar vara ett jäkligt trevligt ställe. så istället gick jag och malin på Bloom in the park. ringde och kollade om de hade något ledigt bord.
rätt flumigt ställe. kände mig rätt magplaserad där.

snart en ny vecka. ska försöka förnya oss på Bröderiet lite, kan bli jäkligt enformigt ibland när man lägger ner så många timmar i veckan. så svårt ibland när man gör nya bröd och försöka sälja in det hos kunderna.
skulle verkligen vilja att helsingborgarna hade bättre smak för bröd. det finns några och de personerna bakar jag gärna till.

ska äta testa lite bröd nu som jag köpte i malmö idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar