lördag 2 juli 2011

Intressant va små saker kan göra en lycklig som andra kanske har tid med att göra vardagligen. Kan inte minnas när jag gick runt i en stad och va själv, göra saker som man vill göra själv ibland. De va nog för två år sen som jag hade en sån här skön heldag för mig själv. När jag va i Paris och gick runt och kollade bagerier och käkade massa croissant. Inte för att jag inte älskar att vara med min tjej. Saknar ledighet bara. Men det kommer väll så småningom, kanske efter nyår. Kanske Göteborg som jag flyttade till för nästan tio år sedan. Ni som inte har varit på Alvar & Ivar i Göteborg måste gå dit om ni bor eller är på besök. 4 tjejer som är grymma på att baka. Har för mig att de är så många. Jag gillar verkligen Göteborg. Kommer nog hit inom snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar